У відповідності з «Законом про захист прав споживача» клієнт має право обміняти або повернути придбаний в нашому магазині товар протягом 14 днів з дня покупки. Для того щоб скористатися цим правом необхідно щоб:

  • товар не використовувався протягом часу перебування у клієнта і не мав фізичних слідів використання, таких як подряпини, сколи, потертості або інших ушкоджень;
  • товар був повністю укомплектованим, згідно з заводським описом, а його цілісність упаковки не була порушена;
  • товар зберіг всі нанесені на нього ярлики, лейби та іншу заводську маркіровку.
  • якщо придбаний в нашому магазині товар виявився неробочим, то його обмін або повернення протягом передбачених законом 14 днів може бути проведений лише на підставі висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

 

Особливі гарантійні випадки

Під особливими гарантійними випадками мається на увазі відсутність можливості сервісного центру відремонтувати знаходиться на гарантії товар, а також випадки, коли гарантія взагалі не надається.

Якщо протягом терміну гарантії товар, придбаний в нашому магазині, виходить з ладу із-за виробничих дефектів і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми зобов'язуємося обміняти даний товар на аналогічний або повернути за нього гроші клієнту. Для цього необхідно надати товар у повній комплектації, його гарантійний талон, документ про оплату і висновок сервісного центру про його «особливих недоліки».

Авторизовані сервісні центри мають право відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • були здійснені несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті вироби, змінено, стертий або не може бути встановлений.

 


 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос чи вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом чи ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
  • збереження інформації на жорсткому диску.